Večina lastnikov pametnih televizorjev ne povezuje televizorjev z internetom: proizvajalci se morajo odzvati

Čeprav so proizvajalci CE in njihovi distribucijski kanali, zlasti trgovci na drobno, uspeli pridobiti pametne televizorje v domove potrošnikov, niso tega storili tako dobro, ko so potrošniki želeli dejansko uporabiti „pametno“ funkcionalnost znotraj sklopov.

Pay-TV v naši zadnji raziskavi potrošnikov, ki smo jo izvedli v petih državah v Evropi in ZDA, je več kot tretjina vprašanih zainteresirana za nakup pametnega televizorja, vendar je eden od petih anketirancev, ki so trdili, da imajo pametni TV, manj kot polovica jih je dejansko priključila na internet. Proizvajalci potrošniške elektronike (CE) morajo to obravnavati in potrošnikom pomagati razumeti funkcionalnost in prednosti pametnih televizorjev, če želijo znatno povečati uporabo teh naprav.

Vir: Nevron cutting edge IP tv systems

Zanimanje za pametne televizorje je dobro za proizvajalce CE

Najnovejši rezultati iz serije Analysys Mason Connected Consumer Survey 2013, objavljene v novem poročilu, The Connected Consumer Survey 2013: TV in video, razkrivajo, da je petina anketirancev, ki so imeli televizijski sprejemnik, izjavila, da imajo pametno televizijo, ko je naša raziskava oktobra 2012.

Ta letna raziskava zajema uporabo telekomunikacij in medijev ter preference 6600 potrošnikov v Franciji, Nemčiji, na Poljskem, v Španiji, Združenem kraljestvu in ZDA. Menimo, da so dejanske ravni lastništva pametnih televizorjev lahko višje od tistih, ki so bile sporočene v naši raziskavi, saj imajo nekateri lahko pametni televizor, ne da bi se tega zavedali, ko so televizor kupili za druge funkcije, kot je kakovost slike ali privlačen format.

Od anketirancev, ki so imeli televizijo (pametno ali drugače), jih je 7% imelo internetno povezavo DVD ali Blu-ray predvajalnik, priključeno na televizor, kar predstavlja alternativo in cenejšo pot v svet pametnega televizorja za tiste, ki ne želijo kupiti novega televizorja, s čimer se celotna penetracija pametnih televizorjev in pripadajočih perifernih naprav poveča za več kot četrtino vprašanih.

Po drugi strani pa so pretočne medijske naprave, kot so Apple TV ali internetne set-top box naprave Apple, ki so običajno enonamenske naprave, ki ponujajo dostop do bolj omejenega obsega vsebine kot pametni televizorji, v lasti samo 1 od 20 naših anketirancev.

Spodbudno za proizvajalce CE je več kot tretjina (36%) anketirancev, ki še nimajo pametnega televizorja, zainteresirana za nakup enega, z zanimanjem za 42% v ključni starostni skupini od 35 do 54 let – ti anketiranci imajo običajno višji delež. dohodek kot njihovi mlajši vrstniki (18–34 let), vendar jih bolj zanima nova tehnologija kot starejši anketiranci (stari 55 let ali več). Čeprav se navedene namere ne odražajo vedno v akciji, to dobro vpliva na prihodnjo rast števila pametnih televizorjev in sprejetje množičnega trga.

Proizvajalci CE morajo spodbujati ljudi, da uporabijo dodano vrednostjo za pametno funkcijo, da bo pametni TV resnično uspešen

Čeprav so proizvajalci CE in njihovi distribucijski kanali, zlasti trgovci na drobno, uspeli pridobiti pametne televizorje v domovih potrošnikov, niso storili tako dobro, ko gre za to, da bi potrošniki dejansko uporabili „pametno“ funkcionalnost znotraj sklopov. Na splošno je manj kot polovica lastnikov pametne televizije v panelu poročala, da so svoje televizorje povezali z internetom.

Vprašanje: “Prosimo, povejte nam, kakšne so zmogljivosti vsakega od vaših televizorjev: izbiro možnosti, vključno z internetno povezavo (pametni TV) in ali se ta funkcija uporablja”; n = 6115; anketiranci s televizorjem.

Nizka povprečna penetracija priključenih pametnih televizorjev kot deleža pametnih televizorjev (hitrost povezave) 44% (od 50% od 18 do 34 let do 32% tistih, starih 55 let ali več), je izgubljena priložnost za CE proizvajalci si prizadevajo razviti nove tokove prihodkov in oblikovati globlje odnose s potrošniki. Zlasti morajo zainteresirane strani obravnavati naslednje.

Pomanjkanje zanimivih vsebin in aplikacij ter omejena diferenciacija: čeprav večina pametnih televizorjev ponuja sorazmerno široko paleto vsebin in aplikacij, je večina precej generičnih in veliko jih je lahko nepomembnih ali nezanimivih za mnoge potrošnike. To vprašanje bo verjetno obravnavano, saj proizvajalci CE vse pogosteje oblikujejo partnerstva z lastniki lokalnih vsebin, ki lahko vključujejo operaterje plačljive televizije.

Slabi uporabniški vmesniki: Morda je pomembnejše od vsebinskih vprašanj, “pametna” funkcionalnost teh sklopov na splošno ni integrirana z linearnim pregledovanjem, ki je še vedno glavni namen pametnega televizorja. “Pametna” izkušnja je zagotovljena z vrsto nepovezanih aplikacij, kar otežuje interakcijo. Nekateri proizvajalci CE, kot je Samsung, se začenjajo ukvarjati s tem s pomočjo funkcij, kot so priporočilo za vsebino, nadzor glasu in gibanja.
Z ustvarjanjem intuitivne izkušnje

Dodatni viri:

3 easy ways to connect your smart tv to the internet
Smart TVs: Everything you need to know