Offsite SEO

Kadar se z svojo spletno stranjo želimo uvrstiti visoko na Google iskalniku je potrebno, da svojo stran dobro onsite uredimo. Zraven onsite optimizacije še obstaja tudi offsite optimizacija, ki je enako pomembna kot onsite. Poskušajte se spomniti kdaj ste nazadnje obiskali spletno stran. Možnosti so, da stran, ki ste jo obiskali ni bila namenjena za offsite SEO. Spletne strani namreč običajno niso uvrščene tako visoko, kot strani na katere imajo povezave. Zato moramo temu naše pisanje prilagoditi.

Kaj je offsite SEO in čemu je namenjen

Offsite optimizacija so spletne strani, ki jih SEO blogerji postavljajo po spletu z enim samim razlogom, da dvignejo svojo domačo spletno stran.

Te spletne strani so lahko polne različnih informacij in so bolj splošne. V takšnem primeru je spletna stran polna raznovrstnih tem in člankov. Takšna spletna stran ima manj moči na uvrstitev naše spletne strani, ampak je bolj razgibana in lahko z njo dvignemo več različnih strani.

Offsite spletne strani so pa lahko tudi bolj specifične, kar pomeni, da vsebujejo manj raznolike članke. Takšne spletne strani imajo večji učineka na našo uvrstitev na Google iskalniku.

Mogoče se sprašujete, čemu so sploh te spletne strani namenjene.

Offsite spletne strani so namenjene, da v njih vstavljamo članke. Ti članki so glavni vzrok za te strani, ker vključujejo  povezave na našo glavno spletno stran. Naš cilj je torej, da s pomočjo “tujih” spletnih strani dvignemo uvrstitev naše domače spletne strani. Ta tehnika deluje zelo dobro in jo uporablja velika večina bolj poznanih spletnih strani.

Sicer cilj glavni offsite SEO ni, da se uvrstijo čim višje na Googlu, ampak to vseeno vpliva na moč povezav. Višje, kot je spletna stran uvrščena na Googlu, močnejše bodo njene povezave. Zato lahko tudi na offsite spletnih straneh uporabljamo onsite optimizacijo četudi samo za treniranje onsite optimiziranja. Čez nekaj časa se lahko naša offsite stran razvije v veliko spletno stran, ki ima zelo močne povezave.

Primer močnih povezav na seo-praktik.si iz strani mizarstvo.si

Na spodnji sliki lahko vidite spletno stran mizarstvo.si. Ta spletna stran je visoko uvrščena in ima zato močne povezave. Spletna stran linka na več spletnih strani, ki so se zaradi teh povezav visoko dvignile na Googlu. Med temi spletnimi stranmi je tudi optimizacija spletnih strani www.Seo-Praktik.si. Tudi na strani seo-praktik.si lahko najdemo številno povezav in ker je stran dobro onsite optimizirana, so te povezave zelo močne.

offsite seo

Link diversity in link velocity na offsite SEO

Kadar govorimo o povezavah iz offsite spletnih strani moramo tudi upoštevati ta dva pojma:

  • Link diversity in
  • link velocity.

Link diversity

Link diversity je pojem, ki označuje raznolikost linkov. Povezav je več vrst in Google te vrste zazna. Vrste povezav so lahko:

  • Lahki backlinki, to so povezave, ki jih lahko najdemo na spletnih omrežjih, na primer sporočila med ljudmi, ki vključujejo povezave na spletne strani.
  • Srednji backlinki, ti vključujejo povezave, ki so na različnih blog komentarjih ali forum komentarjih. Ti so močnejši od lahkih backlinkov ampak jih vseeno večino uporabljamo za link diversity.
  • Močni backlinki so povezave, o katerih smo govorili v prejšnem poglavju. To so toraj spletne strani in članki, ki vključujejo povezave na spletno stran.

Link diversity je torej kot Googlovo pravilo, da mora na našo spletno stran delovati več vrst povezav. To googlu pove, da veliko ljudi govori o naši spletni strani in, da jo naj uvrsti višje.

Primer lahkih backlinkov na facebooku za spletno stran gumitehna.si

Na spodnji sliki lahko vidimo eno izmed mnogih objav, ki jih lahko najdemo na facebook strani spletne strani gume gumitehna.si. Vse te objave vsebujejo tudi povezavo na njihovo domačo spletno stran, kar lahko uvrstimo pod lahki backlink. Ne samo to, ampak imajo tudi vse objave prostor z komentarji, v katerih je veliko prostora za dodajanje povezav.

offsite seo

Link velocity

Kot link diversity je tudi link velocity nekakšno Googlovo pravilo o offsite SEO. In to pravilo pravi, da se morajo povezave na našo spletno stran graditi enakomerno čez čas. Če bo Google videl, da je naša spletna stran včasih na mesec pridobivala 5 povezav, potem pa na en naključen mesec 800 povezav, bo to vzel kot sumlivo in teh 800 povezav ne bo upošteval.

Link velocity torej skrbi za enakomerno razporeditev povezav. Je pravilo, ki ga je Google postavil in se ga moramo mi držati.

Primer držanja Googlovih pravil in rezultat na spletni strani počivalniki pohištvo123.si

Spletna stran pohištvo123.si ima podstran počivalniki. Ta spletna stran se drži vseh Googlovih pravil o offsite SEO in onsite SEO. To je seveda Google zaznal in jo zdaj uvršča visoko med rezultati na svojem iskalniku. Stran lahko obiščete tudi sami, saj je dober vzgled za SEO optimizacijo.

offsite seo

Če se želite naučite še več o offsite SEO vam predlagamo, da si ogledate ta video: